Hvis du tror, at det gælder om at være hurtig, så tager du måske fejl.

Vi skal reagere kvikt på henvendelser fra potentielle kunder. Især når de kommer for første gang og beder om et tilbud, en pris eller et kontraktoplæg.

Desværre – eller heldigvis – oplever mange virksomheder, at deres social selling kampagner virker ret godt. Dette, i kombination med god kundeservice og effektiv reklame, kan give dig hovedpine.

Hovedpine, fordi du får en masse henvendelser – og fordi nogle af dem er vigtige, mens andre er helt uvigtige.

Så du skal prioritere

Er kunden interessant? Har de et potentiale, jeg kan leve af? Er sagen de spørger på interessant for mig?

Og efter prioriteringen kan du justere din reaktion:

Skal jeg ringe?

Skal jeg booke et møde?

Skal jeg maile?

Skal det være nu – eller i morgen?

Skal jeg selv svare eller skal en anden i afdelingen?

Se min video her – der får du mine erfaringer at se. Giver det mening?

Lyt på din favoritkanal:

Facebook kommentarer
Gratis e-bog om møde-booking

Gratis e-bog om møde-booking

Tilmeld dig mit nyhedsbrev og få en gratis e-bog om mødebooking.

 

Du får også en gang imellem et nyhedsbrev med gode tips og tricks til at forbedre dit salg i din virksomhed.

Tak for din tilmelding. Kig i din indbakke for mere information og din gratis e-bog!