Om Leon Birdi

En af Danmarks absolut dygtigste undervisere inden for forretningsudvikling

Leon Birdi - Lad os tage en snak

Leon Birdi er anerkendt som én af Danmarks absolut dygtigste undervisere inden for forretningsudvikling. Han er uddannet fra konsulentfirmaet Cultivator og har fået sine erfaringer hos bla. Avis Biludlejning og en række it-virksomheder.

Vort fokus er at hjælpe virksomheder med at nå deres salgsmål.
Hvis du tænker, at I går glip af forretning på grund af menneskelige faktorer, så hjælper vi med at finde årsager. Det betyder at du får afklaring og et endnu bedre beslutningsgrundlag.

Jeres produkter og strategier blander vi os ikke i. Men vi blander os meget i årsagerne til at I ikke altid når jeres mål. Så vi tilfører motivation og konkret viden – og vi hjælper jer med at eksekvere.

Planen er på plads
Ofte er kulturen og adfærden ikke. Vi tilfører den viden og motivation der skal til for at I kommer i mål.

Hvis kulturen driller, kan vi hjælpe med at påvirke organisationens meninger og holdninger, så I nemmere kommer videre.

Du får konkrete anbefalinger til hvordan I kommer i mål – og vi hjælper dig til at justere, eksekvere og justere igen.

Vi er specialister i at afkode planer og omsætte dem til konkrete handlinger. Måden vi gør det på, er at vi motiverer, træner, følger op og justerer adfærd og holdninger indtil handlingerne bliver en del af jeres kultur.

Vi blander os ikke i din strategi – til gengæld puffer vi til jeres kultur – og til jeres adfærd – indtil kulturen understøtter strategien optimalt.

Kunder
Vi har løst opgaver for mange virksomheder. Alt fra Atea, Legoland og Carlsberg til Finansministeriet, Søfartsstyrelsen og kommuner.

Fokuset er altid værdi for kunden. Derfor køber du ikke timer – du køber muligheden for at få en bedre bundlinie.

Læs mere
Leon Birdi blogger om salg hos bla. Business Danmark, Computerworld og hos Amino. Du er velkommen til at læse med her:

Business Danmark – InBusiness Blog

Computerworld – Klumme

Amino – Ekspertblog

Få et opkald fra Leon Birdi — helt uforpligtende





Mine nyeste podcasts

En pose blandet salgsguf

27/09/2016

En podcast skal ikke altid være strømlinet. I dag er vi i
mix-mode og har talt om en række emner der sikkert har din
interesse, hvis du arbejder med salg og salgsledelse. Her er
emnerne:

• Forandringsparathed som sælger
• Service
• Salgsledelse
• Nørden som sælger
• Hvorfor skal du bruge dit personlige LinkedIn netværk i
virksomhedens interesse?
• Rabatter
• Dur telefonsalg overhovedet mere?
• Hvordan du kommer forbi gatekeepers
• Sådan holder du energien oppe i salget
Det er igen Leon Birdi fra birdi.dk og Leif Carlsen fra Social Selling
Company der har været i studiet. Denne gang i vor hidtil
længste podcast - perfekt til turen tværs over landet på vej til
spændende møder.

Lytterne spørger - vi svarer. Del II

27/09/2016

Velkommen til endnu en fed podcast med Social Selling Co. og Leon Birdi Hver måned - og nogle gange hyppigere - podcaster vi om spændende emner i kategorien "salg" og "social selling".   Denne gang taler vi bla. om: Derfor skal du skræve færre tilbud! Derfor skal du ikke maile alle dine tilbud Hvordan Facebook kan benyttes på en konstruktiv måde Hvordan du skaber værdi for kunden via de sociale medier Hvordan du motiverer dine sælgere til at blive ved og ved og ved... ...og meget mere. Alle disse relevante emner har vi fået takket været vores ihærdige og trofaste følgere på Facebook og via Linkedin God fornøjelse - og tak fordi du lytter med!    

Lytterne spørger - vi svarer. Del III

27/09/2016

Tredje og sidste del - tre timer med salgstræning direkte i dit øre... Hvorfor er svenskere bedre til at yde service? Er kundetilfredshedsanalyser spild af penge? Hvad i alverden er værdibaseret salg egentlig? Hvordan kan man vende et "nej" til et ja? Spørgeteknikker der virker... Dette og meget mere kan du høre i denne tredje og sidste del af vores "lytterne spørger - vi svarer podcast". Vi kommer med vores syn på kundeanalyser - og vi griller alle jer der analyserer jer halvt ihjel. Leon hidser sig op over virksomheder der ikke bruger mere energi på at sælge - mens Leif er den voksne og fornuftige. Vi påstår at tyskere og svenskere generelt er bedre mennesker - og vi kommer også med gode råd til hvordan vi kan kopiere disse østlige og sydlige naboers gode kundeservice. Så taler vi om spørgeteknikker - og her er faktisk en del at lære, selv for den øvede sælger. Der kommer også en lang, lang dialog om værdibaseret salg - og du får en meget kort konklusion, som hjælper dig til at komme i gang med en værdibaseret dialog med dine kunder. Næste podcast kommer til at omhandle et tema - mere herom på på vores respektive Facbook-profiler 🙂  

Lyt til resten på Podcast siden.

Share This
Gratis e-bog om møde-booking

Gratis e-bog om møde-booking

Tilmeld dig mit nyhedsbrev og få en gratis e-bog om mødebooking.

 

Du får også en gang imellem et nyhedsbrev med gode tips og tricks til at forbedre dit salg i din virksomhed.

Tak for din tilmelding. Kig i din indbakke for mere information og din gratis e-bog!