Velkommen til Leon Birdis blog
Gratis viden om salg, mersalg, kundeservice og mødebooking…
Husk også at følge med i min podcast.
Lytterne spørger – Vi svarer. Del 3 af 3
Ny podcast med spørgsmål fra lytterne. I denne podcast er jeg igen sammen med Mr. Linkedin, Leif Carlsen fra Social Selling Company Vi har sllået vores egen rekord. Det betyder at du kan starte...
Kom så på Facebook – ellers er du dåm!
...undskyld. Det var ikke pænt sagt - men se lige her: Kun 50% af alle danske virksomheder er på de sociale medier. Det er helt tosset. Hvorfor? Fordi: Det er ikke farligt. Det er ikke svært. Det...
Ny podcast: “Du spør – vi svarer del II” med en laaang snak om tilbudsoptimering….
I denne podcast svarer Leif Carlsen og jeg igen på gode spørgsmål fra lytterne. Denne gang kan du bla. høre om: Derfor er tilbud ofte spild af tid Sådan motiverer du sine sælgere Facebook kan bruges...
Service for dummies. Hvorfor skal det være så svært?
Det er så nemt - men så svært. Jeg har holdt sommerferie - og jeg er sur! Her går man hele året og arbejder hårdt, sparer penge sammen og glæder sig til at brænde dem af på ferien. Og hvad møder man...
Hold på kunden, kære ejendomsmægler
Der er brancher som har det svært. Der er brancher der har det nemt. Som ejendomsmægler er der en ting der er svært: At holde på kunden år efter år. For det går nemt 5-10 år fra jeg sætter en bolig...
Nyhed! Vores meget populære podcasts om salg er på video!
Se med her - og glæd dig til to timers salgsboost med Leif Carlsen - Social Selling Company - du ved, ham der er ekspert i social selling. Nåh ja, jeg er også med i en birolle som manden der kan...
Disruption… Går ejendomsmægleren fri?
Uber gør det mod Taxi. Netflix mod Blockbuster. Men hvem driller ejendomsmæglerne? Det nye vi skal være bange for er hverken pest eller kolera, flygtninge eller Donald Trump. Det nye, som vi skal...
Gæsteblog: 7 tips til at få kunderne til at komme igen og igen
Dette blogindlæg er skrevet af Mads Phikamphon fra www.dreammodels.dk Mads arbejder med at tilbyde forbrugeren de bedste priser på parfume og makeup - og han har en meget klar holdning til begrebet...
God service? Ikke godt nok!
Det er rigtigt! God service er ikke nok - der skal mere til. Forestil dig en almindelig dag. Du tanker bilen, køber en kage hos bageren og bestiller en vare på nettet. Simple transaktioner,...
Har du styr på dine svartider?
Ifølge en (ikke helt ny) undersøgelse fra Forbes, bliver tre ud af fire leads tabt på gulvet... Du har sikkert en "Kontakt Mig" boks på din hjemmeside. Det kaldes også en "Call To Action" boks -...
Nørden som sælger
Ikke-sælgeren som sælger ...eller nørden som sælger. Pointen i den seneste podcast er, at du muligvis har et uudnyttet potentiale i din tekniske afdeling, i R&D eller et andet sted i...
Tre tips til at sælge – men kun for ikke-sælgere!
Let's face it: Du er en nørd. En indadvendt og coladrikkende specialist. Du tænker, at "salg" er at overskride grænser - og du er glad for at de der hurtige drenge i de sorte BMW'er kører det med...
To timers salgsinspiration lige her!
Hvis du har en lang gåtur - eller en dejlig tog- eller køretur på ca. 200 km - så tilbyder vi her den seneste megapodcast fra mit gode samarbejde med Leif Carlsen fra Social Selling Company. Vi...
Hold kadencen når du sælger. Få mere energi!
Det er ikke altid let at bevare drivet - energien når du er sælger. Det tror jeg at de fleste kender til. Jeg gør! Men jeg ved også, at du kan gøre en del selv. Det kan du høre mere om i denne halve...
Få solgt mere med det rigtige tilbud: Ny podcast
Så har jeg igen været i studiet med Leif Carlsen (aka Mr. Social Selling Dude) og vi har talt os varme om emnet: Gode tilbud der virkelig sælger. Hvis du ikke abonnerer på mine podcasts via iTunes...
Content sælger! Ny podcast om salg via historier og billeder
Leif Carlsen fra Social Selling Company ved meget om sociale medier. Sammen med ham har jeg igen været i studiet for at tale om salg via content - altså det at fortælle historier for at tiltrække...
Dette tilbud er elendigt! Kan du finde fejlene?
Det er selvfølgelig et karikeret eksempel. Men kan du finde fejlene? Husk på, at tilbudsfasen er "last line of defence" mod dine konkurrenter. Derfor skal dine tilbud være knivskarpe - og din...
Sådan programmerer du dig selv til at sælge mere.
To ting du kan gøre hver dag - for at yde den bedste service - eller for at sælge mere. Ligemeget hvor mange ting vi får at vide, så er der noget som er vigtigere. Det der er vigtigere end...
Gør den anonyme kundeservicemedarbejder til et større aktiv.
Klogere brug af supportmedarbejderen skaber langt bedre salg. Du har sikkert en afdeling med en eller flere af dem. Du har måske 100 af dem. De er stabile, særdeles kompetente og har meget stor...
Året er snart slut – tips til at lukke de sidste ordrer.
Selv om vi ikke opfordrer til at presse dine kunder til at købe, så vil vi gerne give dig en masse tips som du kan lade dig inspirere af op til årsskiftet. Igen er jeg gået i podcast-studiet med min...
Læs flere indlæg fra min Facebook-side herunder…
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Lyt til resten på Podcast siden.