stop med at smile
Ja, du læste rigtigt!

I denne episode nummer 48 har jeg en spændende og superklog herre med i studiet. Han hedder Tomas Gleesen og er konsulent med speciale i servicedesign. Tomas har en masse erfaring med at udvikle virksomhedens service – og han taler ikke om at lære medarbejderne at smile…

Han taler om at være ægte. At finde ud af, hvad den enkelte kunde har brug for og om at gennemføre små, vigtige servicefremmende tiltag i stedet for at lære medarbejderne at remse en masse sludder op.

I denne episode kan du bla. høre hvordan Tomas har omsat sine erfaringer fra et at verdens mest luksuriøse cruiselines til at skabe værdi da han var CEO i Big Bowl kæden. Sagt med andre ord: Sådan tager du 5-stjernet service og bruger det i en helt almindelig forretning eller virksomhed.

Jeg håber at du vil nyde denne episode – og må advare om at talehastigheden er i top… Er du klar?

Lyt på din favoritkanal:

Facebook kommentarer