fbpx

Kursusoversigt

Din virksomhed har et mål. I sidste ende drejer det sig om omsætning og indtjening. Men er organisationen klar? Er sælgernes adfærd og kultur justeret?

Vi hjælper jer til at identificere forskelle – og vi lukker huller så I når jeres mål.

Udvikling er komplekst – men ikke umuligt. Få inspiration her – men gi’ en kop kaffe hvis du vil udfordres!

Salgsforedrag

Jeg afholder ofte salgsforedrag, du kan komme og lære en masse sammen med en masse andre. Læs mere om de næste arrangementer og bestil i dag.

Salg

Det personlige salg. Optimering af hele salgsprocessen: Fra mødebooking til vedligeholdelse af kundesamarbejdet.

  • Fra mål til handling – sådan planlægger du dit år
  • Effektiv mødebooking (telefoncanvas)
  • Planlægning af mødet
  • Salgsmødet
  • Argumentationsteknik
  • Prisargumentation
  • Tilbud der sælger
  • Effektiv opfølgning på tilbud
  • Sådan lukker du ordren
  • Account Management

Mødebooking

Lær at finde nye kunder via telefonen

  • Strukturering af din hverdag så du har tid til at ringe
  • Udarbejdelse af det optimale manus
  • Indvendingsbehandling
  • Spørgeteknik
  • Opfølgning

Vil du ha' et e-kursus i mødebooking?

Mødebooking på den intelligente måde

Alt om mødebooking – på den enkle og motiverende måde…

Telefonsalg

Salg pr. telefon. Optimering af hele processen fra det første opkald til den vedligeholdende indsats.

  • Planlægning – fra mål til antal opkald pr. dag
  • Samtalens faser (introduktion, budskab, behovsaktivering etc.)
  • At lukke ordren nu
  • Opfølgning

Mersalg

Kunderne er i hus – men køber de nok?

Vi hjælper alle typer virksomheder med at øge bundlinien betragteligt – ofte blot ved at hjælpe teknikere, receptionister og andre godtfolk med at sætte gode spørgsmål i system…

  • Balancen mellem mersalg og service
  • Mersalgsbrainstorm
  • Mersalgsteknik
  • Planlægning af mersalget
  • Måling af muligheder, indsatser og resultater
  • Sådan sikrer du at mersalget også virker om et år

Vil du læse mere om struktureret mersalg?

Mere end 20 års erfaring med mersalg har lært mig en ting:

30% af dine kunder køber gerne mere – hvis du hjælper dem!

Excellent kundeservice

Kunderne er tilfredse – men er de også 100% loyale? Vi er specialister i serviceudvikling som sikrer dig langsigtet vækst på bundlinien.

  • Definition af begrebet service
  • Hvad gør din service excellent?
  • Sammenhængen mellem service og loyalitet
  • Sådan gør de bedste…
  • Servicebrainstorm
  • Service i hele huset, fra reception til produktion
  • Planlægning af service

Præsentationsteknik

Du ved hvad du vil sige. Her får du konkret viden til måden du kan gøre det på, så du fremstår overbevisende og professionel.

  • Balancen mellem indhold og måde
  • Hvordan kan du styre modtagerens oplevelse ved hjælp af  ”9 gode vaner ?”
  • Hvordan giver du feedback som er udviklende og positiv ?
  • Stemme, kroppen og bevægelser – hvordan?
  • Hvordan bygger jeg mit indhold op, så de køber ideerne ?
  • Gennemslagskraft – sådan gør du

Effektiv kommunikation

Lær at kommunikere kort og præcist uden misforståelser…

  • Spar tid: Sig det du mener!
  • Opsøg problemet og spar tid
  • Tal direkte og opnå bedre resultater
  • Sådan opnår du respekt og sympati mens du siger din mening
  • Positivt sprogbrug

Konverter flere leads

Boost hitraten på de kundeemner der kontakter dig

  • Der kommer emner fra Social Selling – sådan sælger du mere til dem
  • Lær at screene indgående leads så du frigør tid til de vigtige
  • Sælg hurtigere – drop tilbudsgivningen
  • Konverter flere emner til købende kunder
  • Svartiden skal ned – kvaliteten skal op. Sådan gør du

Klagehåndtering

Lær at bruge kundeklager konstruktivt!

  • Lær at vende de utilfredse kunder til glade ambassadører
  • Sådan opsøger du kunden inden han evt. klager
  • Klager skal ikke kun behandles – de skal forebygges
  • Sådan afstemmer du forventninger via effektiv kommunikation
  • Styr samtalen via transaktionsanalyse

Få et opkald fra Leon Birdi — helt uforpligtende





    Lyt til resten på Podcast siden.

    Share This