Klagehåndtering

Dette kursus vil give dig de nødvendige færdigheder til at håndtere kundeklager på en konstruktiv måde og omdanne utilfredse kunder til glade ambassadører.

Lær at bruge kundeklager konstruktivt!

Dette kursus vil give dig de nødvendige færdigheder til at håndtere kundeklager på en konstruktiv måde og omdanne utilfredse kunder til glade ambassadører. Du vil lære at proaktivt opsøge kunder for at undgå klager og forebygge potentielle problemer.

Effektiv kommunikation vil være i centrum, og du vil lære at afstemme kundens forventninger på en måde, der skaber tillid og tilfredshed. Gennem transaktionsanalyse vil du også lære at styre samtalen og håndtere eventuelle konflikter på en professionel og respektfuld måde.

Dette kursus vil hjælpe dig med at skabe en positiv kundeoplevelse og opbygge stærke, langvarige relationer med dine kunder.

  • Lær at vende de utilfredse kunder til glade ambassadører
  • Sådan opsøger du kunden inden han evt. klager
  • Klager skal ikke kun behandles – de skal forebygges
  • Sådan afstemmer du forventninger via effektiv kommunikation
  • Styr samtalen via transaktionsanalyse

Leon birdi forelæsnings billede
Hør mere om vores kurser

Kontakt Leon Birdi og hør hvordan han kan hjælpe netop dig og din virksomhed

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Det siger kunderne om Leon Birdi

Hør hvordan Leon de sidste mange år har løftet mennesker og virksomheder til et højere niveau med salgstræning, foredrag og kurser.

"Hvis du leder efter en der kan sætte salg på formel, så kan jeg varmt anbefale Leon. Vi bruger Leons online kursus til løbende at udfordre vores salgsproces og resultatet er tydeligt – langt flere nye kundemøder og dermed flere ordrer."

Nils Mandrup

Founder & CEO

"Jeg troede, at jeg var en god sælger. Men jeg vidste at jeg kunne optimere noget… Så med Salesbooster’s Online Kursus har vi fået flere møder - og vi er blevet endnu bedre til at  lukke nye kunder. Det bedste jeg har lært er strukturen og de små tips der gør, at kunden ser mere på værdi end på pris."

Christian Brauner

Founder & CEO

"Leon har igennem de sidste 5 år været en helt essentiel del af min udviklingen inden for salg. Med alt fra 1:1 coaching og pladser til foredrag kan jeg kun takke Leon for alt det jeg ved om salg den dag i dag."

Niclas Lundsgaard

CEO - GrowthMate.dk

"Mit team og jeg deltog i et af Leons salgskurser, og det var fantastisk.

Hans engagerende undervisningsstil og praktiske tilgang har virkelig forbedret vores salgsevner over hele linjen."

Charlotte Petersen

Salgschef

"Leon Birdi hjalp os med at øge vores salg med 25% på kun 3 måneder. Han er en fremragende salgskonsulent med en imponerende viden og færdigheder." 

Niels Jensen

Direktør

"Salesbooster online salgskursus har været noget af en øjenåbner for os. Ligesom vi gik og troede, at det med salg da selvfølgelig lå på rygmarven, blev vi klogere. Salgsbooster online salgskursus har både givet os ny viden og genoplivet hvor godt, det kan være, at arbejde struktureret med sit salg og have styr på sine budgetter. "

Christian Nygaard

Direktør