Dette kursus vil give dig de nødvendige færdigheder til at håndtere kundeklager på en konstruktiv måde og omdanne utilfredse kunder til glade ambassadører. Du vil lære at proaktivt opsøge kunder for at undgå klager og forebygge potentielle problemer.
Effektiv kommunikation vil være i centrum, og du vil lære at afstemme kundens forventninger på en måde, der skaber tillid og tilfredshed. Gennem transaktionsanalyse vil du også lære at styre samtalen og håndtere eventuelle konflikter på en professionel og respektfuld måde.
Dette kursus vil hjælpe dig med at skabe en positiv kundeoplevelse og opbygge stærke, langvarige relationer med dine kunder.
Hør hvordan Leon de sidste mange år har løftet mennesker og virksomheder til et højere niveau med salgstræning, foredrag og kurser.
Nils Mandrup
Founder & CEO
Christian Brauner
Founder & CEO
Niclas Lundsgaard
CEO - GrowthMate.dk
Charlotte Petersen
Salgschef
Niels Jensen
Direktør
Christian Nygaard
Direktør