Er det her dig?
- Du sælger... Men ikke nok?
- Dit salgsmål virker uoverskueligt, og du mangler struktur
- Dine salgsmøder bliver ikke rigtig konstruktive
- Mødebookingen hænger dig ud af halsen
- Din kunde spørger “Hvad koster det?” som det første i samtalen
Hvis du gør, så er du en helt normal sælger.
Jeg kan gøre dig bedre!
Bliv bedre med Salesbooster
Jeg har udviklet det omfangsrige salgskursus Salesbooster for at give dig et effektivt værktøj til at sikre, at du bliver den bedste sælger, du kan blive. For selvom mange tror det, så er salg ikke en videnskab. Salg er en logisk rækkefølge af hændelser, og du har mulighed for at styre størstedelen af dem.
Det kræver bare de rigtige værktøjer.
Det her lærer du med Salesbooster
Salesbooster består af 9 hovedmoduler, der giver dig effektive værktøjer til at:
Håndtere og overskue dit salgsbudget
Sælge med value proposition
Skaffe nye leads via social selling
Øge hitraten på inbound salg
Optimere dine salgsmøder med kunder
Gøre dig skarpere i tilbudsfasen
Klæde dig på, når der skal forhandles pris
Øge din mersalgs- og gensalgsrate
90+ underkategorier
Dette kursus er et leksikon for sælgere. Du kan se videoer, læse korte artikler og arbejde med enkle øvelser, som styrker dit salg i alle salgets processer.
Fra planlægning og mødeforberedelse til mødebooking og mødestyring. Fra behovsspørgsmål til lukketeknik. Fra mersalg til gensalg til dybdesalg.
70 videoer
Du får adgang til mere end 70 videoer med grundig gennemgang af alle salgets værktøjer. Ikke teori - praktiske eksempler, som er lige til at overføre til din hverdag, takket være tjeklister som du selv udfylder.
Du bliver guidet gennem alt - og kan bruge det lærte med det samme.
For begyndere & øvede
Kurset er for nye sælgere, for ingeniøren der skal sælge og ikke har prøvet det før og for dig, der er habil, men gerne vil optimere dit salg.
Se videoer og få et overblik. Læs salgsguiderne igennem for hver del af salget. Udfyld skemaerne og formuler dine egne sætninger og spørgsmål. Se de grundige videoer med hundredevis af eksempler på god mødebooking - det sværeste for mange.
Sælg mere fra i morgen af
Kurset er ingen mirakelkur. Alligevel indeholder det nogle værktøjer, der bl.a.vil betyde, at du vil sælge mere allerede fra i morgen af. Du vil fx lære:
- Hvorfor du skal reagere hurtigt på nye leads
Ved du egentlig, hvor meget omsætning den gennemsnitlige sælger mister, fordi han er for længe om at ringe retur? Det ved jeg - og jeg vil lære dig at reagere lynhurtigt og effektivt på de leads, du modtager. Og dét alene vil øge dit salg med det samme.
- Hvorfor du skal droppe tilbuddene
Der er selvfølgelig nogle kunder, der skal have et tilbud før, at de kan beslutte sig. Men der er faktisk rigtig mange, der ikke skal! Og netop derfor skal du lære at lukke salget uden at skrive tilbud. Jeg lærer dig, hvordan du gør - både så du sparer tid på salgsarbejdet og sælger mere.
- At få 100% styr på salgsmødet
Salgsmøder kan være en svær størrelse. For du ved aldrig med sikkerhed, hvad kunden vil spørge om. Og det er aldrig rart at sidde og virke uforberedt. Det er også grunden til, hvorfor salgsmøder kan gøre mange sælgere utrygge. Men sådan behøver det ikke at være. Med Salesbooster lærer du at planlægge og styre salgsmødet, så dialogen drejer sig om værdi for kunden og ikke pris og rabat.
Bliv en moderne
sælger 👨💼
Meget er forandret siden jeg startede som sælger i 1988. Der var sælgerens vigtigste værktøj telefonen.
I dag skal kommunikationen være meget bredere.
En moderne sælger skal både være synlig på sociale medier, have et klart overblik over, hvor kunden er i købsprocessen og være indstillet på, at kunden skal påvirkes mange gange, over længere tid og via flere led i købsprocessen.
Det skal den moderne sælger gøre ved at kombinere den analoge dialog med den digitale. Den moderne sælger skal også kunne være både afventende og pågående alt afhængig af, hvor kunden befinder sig i købsprocessen. Og så skal den moderne sælger kunne prioritere sin tid korrekt - og turde reagere hurtigt og effektivt på kundeleads, når de kommer.
Jeg lærer dig at blive en moderne sælger.
9 moduler der lærer dig salget fra A-Z
Salesbooster vil tage dig gennem følgende moduler:
Introduktion
Modul 1 - Styr på salgsbudgettet
Modul 2 - Sælg med value proposition
Modul 3 - Mødebooking
Modul 4 - Social Selling
Modul 5 - Inbound salg
Modul 6 - Salgsmødet
Modul 7 - Tilbudsfasen
Modul 8 - Prisforhandling
Modul 9 - Mersalg og gensalg
Kurset er for dig, der…
… stræber efter at blive en bedre sælger på B2B-markedet. Du er måske ny sælger og skal have de grundlæggende værktøjer på plads til at komme godt fra start i din karriere.
Måske er du en øvet sælger, der ønsker hjælp til at strukturere dit salgsarbejde endnu mere og få nogle opdaterede værktøjer til at optimere dine salgsstrategier.
Eller også er du måske ingeniør eller selvstændig, der har fuldstændig styr på dit produkt, men som ikke har den store erfaring med, hvordan du sælger det.
Det siger de, der allerede har taget kurset
Leon Birdi
Jeg har været sælger siden 1988, hvor jeg blev ansat som sælger i et IT-firma. Og jeg kunne intet i starten. Jeg begik en masse fejl. Brugte for lidt tid på selve salget, og talte for meget i stedet. Og så var jeg bange for at tale pris med kunden. Senere blev jeg uddannet fra konsulentfirmaet Cultivator, hvor jeg lærte alt om at strukturere og udvikle salgsarbejdet.
Siden da har jeg arbejdet med salg, salgsundervisning og forretningsudvikling for bl.a. Atea, Legoland, Carlsberg, Finansministeriet, Arp-Hansen Hotel Group og andre handelsvirksomheder.
Her har jeg udviklet og forfinet mine salgsværktøjer. Og det er netop de værktøjer, som jeg selv bruger hver dag, som jeg nu vil lære dig. Jeg ved derfor, at de virker. Hvis du ikke er enig, når du har bestået kurset, så får du dine penge igen - uden diskussion.
Det inkluderer bl.a. værktøjer til at;
Nedbryde dit salgsbudget i overkommelige bidder
Lægge en skudsikker plan til at nå dit salgsmål
Få de første 1000 relevante connections på Linkedin
Skrive og dele indhold, der gør dig attraktiv for dine kunder
Booke møder med leads, der henvender sig
Sælge på din første kontakt med kunden
Skrive det perfekte og mest effektive tilbud
Undgå at tale pris for tidligt