Disruption er ufarlig når du har styr på kunderejsen

Skrevet af: 
Leon Birdi
16/4/2023
Del dette indlæg

Det er ikke farligt, det der disruption, vel?

Man skulle tro det. Disruption er vor tids store plage. Du læser om det i avisen - som snart selv er så disrupted at den ikke findes mere.

Du hører om det på tv og du læser om det på nettet. Min gode ven og samarbejdspartner gennem længere tid, Henrik Stender har undersøgt begrebet disruption.

Han rådgiver bla. ejendomsmæglere til ikke at blive overhalet indenom af den disruption som er i gang i deres branche - og jeg tænkte at det kunne være interessant at høre, hvad Henrik generelt mener om begrebet.

"Det er da meget nemt" svarede Henrik, da jeg ringede ham op. "Disruption er noget alle taler om - men jeg prøver at få mine kunder til at gøre noget ved det!"

Det Henrik gør i Adaptors, som er hans rådgivningsvirksomhed, er at forholde sig systematisk til hvad virksomhederne skal gøre, når disruption banker på.

I denne podcast kan du høre mit interview med Henrik - og hans budskab er ret enkelt:

Der er fire kritiske kontaktpunkter - Moments Of Truth - og i hvert kontaktpunkt skal du som leverandør have styr på kundens oplevelse og efterfølgende adfærd.

Four Moments Of Truth

Udfordringen er bare, at kunden kan være i kontakt med dig uden at du er i kontakt med kunden...

Det lyder underligt - men forklaringen får du i podcast #33. Jeg beklager denne cliffhanger. Det ligner mig jo sket ikke :-)

Lyt med herunder - og husk at blive ven med mig på Facebook hvor jeg smider omkring med salgstips!