Foredrag om salgsoptimering
SALESBOOSTER
Leon Birdis foredrag om salg og service handler præcis om at hjælpe jer.
Når du booker Leon til et foredrag om salg, får du tre ting:
I. En dialog om jeres muligheder for at sælge lidt mere
II. Et målrettet, nærværende foredrag om præcis jeres situation og de muligheder I har for at justere.
III. Opfølgning og værktøjer der puffer jer venligt mod at justere adfærd efterfølgende.
Mind the gap!
Når der er forskel på mål og resultat, er det ofte mindre justeringer der skal til. Der er et gab.
Det kan være en øget sælgerindsats, en bedre service i et givet kontaktpunkt eller en lille justering i adfærden hos en gruppe medarbejdere – og ledere.
Leon Birdis foredrag handler præcis om at hjælpe jer til at lukke dette gab.
Tjekliste – før du booker foredrag
For at foredraget ikke bare bliver en erstatning for en tur i biografen, anbefaler vi at du undersøger om du får:
✓ En grundig behovsanalyse
✓ En tilpasning til jeres firma, produkter og kunder
✓ Tid til reflektion og planlægning
✓ En video med highlights = langvarig værdi
✓ Dialog med personlig kontakt
✓ Opfølgning til ledelsen så I får resultater efterfølgende
✓ Adgang til relevante værktøjer online
Foredrag om salg
Nespressoficering – Sælg dit billige produkt dyrt
Sælg dit billige produkt dyrt – og boost bundlinjen. Din vare er hamrende uinteressant! Men kundens oplevelse derimode – den er alt! I dette provokerende foredrag får din organisation konkrete input som gør at i kan øge den samlede værdi for kunden. I får helt enkle og oversete ting at arbejde med fra i morgen.
Mersalg der booster bundlinjen
Mange virksomheder kan øge bundlinjen betragteligt ved blot at booste toplinjen med få procent. Det kan have en overraskende effekt på bundlinjen. Endnu flere virksomheder kan øge værdien af kunderne ved blot at implementere små, nemme – men vigtige servicefremmende handlinger i alle kontaktpunkter med kunderne. På dette foredrag får I alle de gode tips – som I ikke kan lade være med at implementere…
Sådan konverterer du flere inbound henvendelser
Kundeemnerne henvender sig via mail og telefon – men får du konverteret dem til købende kunder? På dette foredrag får du et indblik i de typiske fejl som mange begår. Det kan fx være at svare for sent – og forkert. Du får konkrete ideer til at booste din hitrate, så du sælger til flere. Det bliver ikke kedeligt!
Om mig og hvad jeg kan
1. Jeg ved hvad jeg taler om
Min første salgsopgave fik jeg en dag i 1988. Dengang var jeg mødebooker for Codan Forsikring. Siden har jeg solgt IT, software, konsulentydelser. Jeg har solgt vin, tøj og printere. Jeg har arbejdet som sælger, mødebooker og salgskoordinator. Jeg har været salgschef og virksomhedsejer. Så jeg ved præcis hvordan det føles….
2. Jeg er ærlig!
Du vil ikke stryges med hårene, vel? Du vil gerne have en ærlig foredragsholder, som giver jer noget at tænke over. En som ikke gør svære ting enkle. Jeg siger altid min mening – så du får noget ud af foredraget, som gør dig rigere. Book dit næste foredrag om salg eller service – dine medarbejdere vil takke dig!
3. Intet konsulentsprog
Jeg taler dansk. Min stil er direkte. Jeg går tæt på. Du får ikke lov at falde hen – og alle forstår hvad jeg siger, både manden i kedeldragten, assistenten i nederdel og jakkesættet på kontoret.
4. Du får værdi – ikke ord
Et foredrag om salg er ikke underholdning. Hvis det er det du søger, så ring til Wahlmanns – de har styr på at underholde. Jeg leverer inspiration der bliver til justeret adfærd, så I opnår bedre resultater – også selv om det blot er et kort foredrag.
5. Jeg er levende og medievant
Jeg har flere års erfaring med at lave videoer og podcasts. Gennem flere år har jeg været fast gæst hos TV2 og i radio. Her er ingen tøven, kiggen ned og “æhh’er”. Jeg leverer varen professionelt og menneskeligt – uden at være en talende robot. Jeg er på og ved hvor jeg er – hele tiden.
6. Deltagerne får mere i længere tid
Foredraget slutter – men det behøver indlæringen ikke at gøre. Mine foredrag har indbygget en kort video som alle deltagere efterfølgende får et link til. Videoen opsummerer pointerne fra foredraget- og er tilpasset jeres foredrag. På den måde lever inspirationen længe – og du får mere ud af foredraget.
7. Du får garanti
Book mig blot. Er du utilfreds med foredraget kommer der ingen faktura.
8. De bruger mig alle sammen
Teknologisk Institut. Fritz Hansen. Legoland. Carlsberg. Atea. Arp-Hansen Hotel Group. University College. Amino.